Aktualno

Ključne novice in obvestila na enem mestu. 

Sporočila za javnost 20. 3. 2023

Slovenski državni holding, d. d., objavlja prosto delovno mesto SAMOSTOJNI UPRAVLJAVEC NEPREMIČNIN (m/ž) znotraj področja Upravljanje nepremičnin

Slovenski državni holding, d. d. (SDH), je družba v državni lasti, njene glavne naloge so upravljanje kapitalskih naložb, nepremičnin in terjatev Republike Slovenije (RS) in SDH, vodenje postopkov pridobivanja in razpolaganja s kapitalskimi naložbami, nepremičninami in terjatvami v posredni in neposredni lasti RS, sodelovanje v postopkih denacionalizacije in poravnava obveznosti po Zakonu o denacionalizaciji in drugih zakonih.

 

Uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.

 

SDH objavlja javni razpis za delovno mesto »samostojni upravljavec nepremičnin«, s katerim vabi k prijavi kandidate, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:

  • 7. stopnjo izobrazbe naravoslovne ali družboslovne smeri in najmanj 5 let delovnih izkušenj, od tega 3 leta na področju dela, ki ga pokriva sektor oziroma 6. stopnjo izobrazbe naravoslovne ali družboslovne smeri in najmanj 7 let delovnih izkušenj, od tega 5 let na področju dela, ki ga pokriva sektor,
  • napredni nivo znanj MS Office programov,
  • aktivno znanje slovenskega jezika,
  • angleški jezik – višji nivo,
  • izpit B-kategorije.

 

Kandidat mora imeti znanja oziroma poznavanja:

  • trga nepremičnin,
  • izdelave kompleksnih finančnih modelov,
  • s področja vodenja prodaje/oddaje kompleksnih nepremičnin.

 

Od kandidata se pričakuje:

  • motiviranost in pozitivna naravnanost,
  • samoiniciativnost pri delu,
  • strokovno, vestno in pravočasno opravljanje dela,
  • spoštovanje zakonov in splošnih aktov družbe ter navodil direktorja in/ali uprave družbe,
  • skrbnost in odgovornost.

 

Delo, ki ga bo kandidat opravljal, med drugim obsega:

  • zbiranje relevantnih informacij, priprava finančnih modelov, analiziranje podatkov, postavitev ciljev ter načrta aktivnosti za upravljanje nepremičninskega portfelja in izpeljava načrta v skladu z usmeritvami delodajalca,
  • izdelava strategije prodaje/oddaje nepremičnin,
  • izdelava poslovnih načrtov (načrtov upravljanja) za posamezne nepremičnine,
  • priprava in vodenje marketinških aktivnosti,
  • vodenje postopka prodaje in oddaje nepremičnin,
  • pogajanja s kupci/najemniki in nepremičninskimi skladi,
  • koordinacija z nepremičninskimi posredniki,
  • redno spremljanje trga nepremičnin,
  • skrb za urejene interne evidence kupcev/najemnikov,
  • svetovanje upravi pri večjih nepremičninskih poslih in odločitvah,
  • zagotavljanje vseh potrebnih informacij za potrebe odgovorov zunanjim javnostim (npr. mediji),
  • opravljanje vseh ostalih del z delovnega področja, ki ustrezajo njegovi strokovni izobrazbi, znanju in sposobnostim ter so povezana z deli in opravili, navedenimi v tem opisu.

 

Kandidat mora k vlogi priložiti:

  • življenjepis,
  • dokazilo o izobrazbi,
  • dokazila o zahtevanih delovnih izkušnjah in dokazila o delovnih izkušnjah s področja upravljanja nepremičnin,
  • dokazilo o aktivnem znanju angleškega jezika (aktivno znanje tujega jezika se izkazuje s certifikatom o aktivnem znanju jezika ali dokazilom, da se je kandidat šolal v tujem jeziku ali dokazilom, da je najmanj 6 mesecev opravljal dela visokošolske zahtevnosti v tujem jeziku ali dokazilom o opravljenem izpitu iz tujega jezika v okviru programa dodiplomskega ali podiplomskega študija),
  • dokazilo o vozniškem izpitu B-kategorije (scan vozniškega dovoljenja),
  • pisno izjavo, da ni bil obsojen zaradi kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti ali zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica za kaznivo dejanje, ki se preganja po uradni dolžnosti,
  • pisno izjavo, s katero kandidat izrecno dovoljuje obdelavo in uporabo svojih osebnih podatkov (na voljo na tej povezavi).

                                                                                                                                  

Druga znanja, za katera niso zahtevana dokazila, se bodo pri kandidatih preverjala v okviru selekcijskega postopka.

 

Vse podatke, vsebovane v prijavah, bo SDH varoval in z njimi ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2, Ur. list RS, št. 163/2022).

 

Delovno razmerje bo sklenjeno za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in 6-mesečnim poskusnim delom.

 

Obravnavane bodo vloge, ki jih bo SDH prejel do petka, 31. marca 2023, do 12. ure.

 

Kandidati naj vlogo z vsemi zahtevanimi dokazili pošljejo po elektronski pošti na naslov zaposlovanje@sdh.si s pripisom »Prijava na prosto delovno mesto samostojni upravljavec nepremičnin«.

 

Kandidat pod kazensko in materialno odgovornostjo odgovarja za pravilnost navedb v vlogi.

 

Kandidati bodo o izidu razpisa oziroma o izbiri obveščeni najkasneje v 8 dneh po zaključku postopka izbora. 

Nazaj na novice