Aktualno

Ključne novice in obvestila na enem mestu. 

Sporočila za javnost 7. 2. 2023

Slovenski državni holding, d. d., objavlja prosto delovno mesto UPRAVLJAVEC TERJATEV (m/ž) znotraj področja Upravljanje terjatev

Slovenski državni holding, d. d. (SDH) je družba v državni lasti, njene glavne naloge so upravljanje kapitalskih naložb, nepremičnin in terjatev Republike Slovenije (RS) in SDH, vodenje postopkov pridobivanja in razpolaganja s kapitalskimi naložbami, nepremičninami in terjatvami v posredni in neposredni lasti RS, sodelovanje v postopkih denacionalizacije in poravnava obveznosti po Zakonu o denacionalizaciji in drugih zakonih.

 

Uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.

 

SDH objavlja javni razpis za delovno mesto »upravljavec terjatev« (2 delovni mesti), s katerim vabi k prijavi kandidate, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:

  • 6./1 stopnja  izobrazbe in 5 let delovnih izkušenj, od tega 3 leta na področju dela, ki ga pokriva organizacijska enota ali 6./2 stopnja izobrazbe (delovne izkušnje niso potrebne),
  • napredni nivo znanj MS Office programov,
  • aktivno znanje slovenskega jezika,
  • angleški jezik – višji nivo,
  • izpit B-kategorije.

 

Kandidat mora imeti znanja oz. poznavanja:

  • s področja slabitev kreditnih terjatev,
  • s področja ocenjevanja in nadzora kreditnega tveganja,
  • analiz portfelja in projekcije,
  • postopkov prestrukturiranj,
  • principov poslovanja družb,
  • finančnega analiziranja,
  • osnovna pravna znanja s področja korporacijskega in gospodarskega prava,
  • poznavanje IT aplikacij za področje dela,
  • poznavanje bančništva in poslovanja.

 

Od kandidata se pričakuje:

  • motiviranost in pozitivna naravnanost,
  • samoiniciativnost pri delu,
  • strokovno, vestno in pravočasno opravljanje dela,
  • spoštovanje zakonov in splošnih aktov družbe ter navodil direktorja in/ali uprave družbe,
  • skrbnost in odgovornost.

 

Delo, ki ga bo kandidat opravljal, med drugim obsega:

  • sodelovanje pri organiziranju in odločanju v postopkih izterjave, unovčevanja terjatev in stečajnih postopkih,
  • sodelovanje pri vodenju in skrbništvu postopkov izterjave oziroma izvršbe,
  • predlaganje in dogovarjanje ukrepov za zavarovanje terjatev ali premoženja v sodnih postopkih nad dolžnikom,
  • tekoče in redno spremljanje postopkov prisilnih poravnav in stečajev nad dodeljenimi dolžniki ter predlaganje ukrepov za čim uspešnejše poplačilo terjatev,
  • priprava zaključnega poročila s poročilom o doseženem poplačilu, predlogom dokončnih odpisov,
  • pomoč pri pripravi natančnih strokovnih analiz dolžnikovega poslovanja v postopkih prestrukturiranj, stečajnih postopkih, višine izpostavljenosti do upnika, pregleda ostalih upnikov, ocena dolžnikovega poslovanja in poslovnega modela v prihodnje,
  • sodelovanje pri pripravi načrta aktivnosti finančnih prestrukturiranj, finančnih modelov in načrtov aktivnosti za poplačilo terjatev,
  • pomoč pri pripravi načrta aktivnosti za posamezen primer in sodelovanje z drugimi strokovnjaki,
  • sodelovanje pri pripravi predloga načina prestrukturiranja, s ciljem zagotoviti največjo možno poplačljivost terjatve upnika,
  • sodelovanje pri vodenju posameznih postopkov prestrukturiranj, proučevanje in dogovarjanje o poplačilu terjatev,
  • nadzor nad obvladovanjem tveganj v zvezi z upravljanjem terjatev in naložb,
  • opravljanje vrednotenj terjatev v skladu s sprejetimi metodologijami,
  • pregled in/ali sodelovanje pri pripravi dokumentacije v postopkih prestrukturiranj,
  • nadzor nad izvajanjem sklenjenih dogovorov,
  • dogovarjanje možnih izvensodnih ali sodnih poravnav s ciljem čim boljšega poplačila terjatev v čim krajšem času,
  • unovčevanje zaseženega in izterjanega premoženja ter sodelovanje z drugimi OE pri unovčevanju premoženja dolžnika (premičnine, nepremičnine),
  • zagotavljanje vseh potrebnih informacij za potrebe odgovorov zunanjim javnostim (npr. mediji),
  • opravljanje vseh ostalih del z delovnega področja, ki ustrezajo njegovi strokovni izobrazbi, znanju in sposobnostim ter so povezana z deli in opravili, navedenimi v tem opisu.

 

Kandidat mora k vlogi priložiti:

  • življenjepis,
  • dokazilo o izobrazbi,
  • dokazilo o zahtevanih delovnih izkušnjah in dokazilo o delovnih izkušnjah s področja upravljanja terjatev (za stopnjo izobrazbe 6./1),
  • dokazilo o aktivnem znanju angleškega jezika (aktivno znanje tujega jezika se izkazuje s certifikatom o aktivnem znanju jezika ali dokazilom, da se je kandidat šolal v tujem jeziku ali dokazilom, da je najmanj 6 mesecev opravljal dela visokošolske zahtevnosti v tujem jeziku ali dokazilom o opravljenem izpitu iz tujega jezika v okviru programa dodiplomskega ali podiplomskega študija),
  • dokazilo o vozniškem izpitu B-kategorije,
  • pisno izjavo, da ni bil obsojen zaradi kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti ali zoper njega ni bila vložena pravnomočna obtožnica za kaznivo dejanje, ki se preganja po uradni dolžnosti,
  • pisno izjavo, s katero kandidat izrecno dovoljuje obdelavo in uporabo svojih osebnih podatkov (na voljo na tej povezavi).

Druga znanja, za katera niso zahtevana dokazila, se bo pri kandidatih preverjalo v okviru selekcijskega postopka.

 

Vse podatke, vsebovane v prijavah, bo SDH varoval in z njimi ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. list RS, št. 94/2007 in drugi).

 

Delovno razmerje bo sklenjeno za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in 6-mesečnim poskusnim delom.

 

Obravnavane bodo vloge, ki jih bo SDH prejel do srede, 15. februarja 2023, do 12. ure.

 

Kandidati naj vlogo z vsemi zahtevanimi dokazili pošljejo po elektronski pošti na naslov zaposlovanje@sdh.si s pripisom za »upravljavec terjatev«.

 

Kandidat pod kazensko in materialno odgovornostjo odgovarja za pravilnost navedb v vlogi.

 

Kandidati bodo o izidu razpisa oziroma o izbiri obveščeni najkasneje v 8 dneh po zaključku postopka izbora. 

Nazaj na novice