Vabilo na izobraževalno srečanje

POSLOVODNIM IN NADZORNIM ORGANOM DRUŽB V DELNI IN VEČINSKI LASTI RS IN SDH vsem članom organov

Izobraževanja 19. 5. 2016

8/2016: Učinkovitost delovanja nadzornih svetov in komisij

Datum izobraževanja: 19. maj 2016, ob 00.00h do 00.00h
Lokacija: Lokacija: Uradni list (Rotonda), Dunajska 167, Ljubljana (dvorana v pritličju, parkiranje v lastni režiji: garaža Smelt, LPP: 6, 8, 11).

POSLOVODNIM IN NADZORNIM ORGANOM DRUŽB V DELNI

IN VEČINSKI LASTI RS IN SDH

vsem članom organov

 

 

UČINKOVITOST DELOVANJA NADZORNIH SVETOV IN KOMISIJ

 

Datum izvedbe: četrtek, 26. maj 2016, od 12. do 14. ure (po krajšem odmoru bomo, od 14. do 16. ure, nadaljevali z izobraževalnim srečanjem 9/2016, na katerega se je potrebno ločeno prijaviti)

 

Lokacija: Uradni list (Rotonda), Dunajska 167, Ljubljana (dvorana v pritličju, parkiranje v lastni režiji: garaža Smelt, LPP: 6, 8, 11).

 

##FormImageLink#ID=38##

Spoštovani,

 

vljudno vas vabimo, da se udeležite osmega izobraževalnega srečanja, ki bo organizirano v četrtek, 26. maja 2016, od 12. do 14. ure v dvorani Uradnega lista, Dunajska 167, Ljubljana (Rotonda, dvorana v pritličju).

 

Vzpostavitev ustreznega modela korporativnega upravljanja je zelo pomembna za dolgoročno in trajnostno delovanje družb brez prevzemanja nepotrebnih tveganj. Pomembna področja korporativnega upravljanja so: etika/integriteta, notranja revizija, obvladovanje tveganj, notranje kontrole, struktura upravljanja, človeški viri, komunikacija, usklajenost s predpisi in internimi akti. Poleg navedenega dobro korporativno upravljanje zajema tudi odgovornost članov uprave do lastnikov v obliki zaščite lastnikov/delničarjev, razmejitev pooblastil med člani uprave, nadzornega sveta in delničarji ter pravila in postopke za sprejemanje odločitev. Korporativno upravljanje predstavlja ustrezne strukture in odnose, ki opredeljujejo korporativno usmeritev in dosežke prek zgoraj navedenih področij. To predstavlja način, na katerega se organizacijo upravlja in s katerim se nadzorujejo ključne dejavnosti, ter je odločilnega pomena za uspeh in trajnostno gospodarsko rast.

 

Zakaj se udeležiti:

Predstavili bomo dobre prakse, ki pomagajo najbolje doseči koristi, ki jih je mogoče uresničiti z vzpostavitvijo ali izboljšanjem ustreznega sistema korporativnega upravljanja:

  • boljše poslovne odločitve, ki temeljijo na ustreznih informacijah,
  • prepoznavanje in zmanjšanje komunikacijskih vrzeli,
  • podrobno opredeljena sestava pooblastil in odgovornosti kot tudi sama usklajenost z upravo,
  • vzpostavljena struktura in procesi za upravljanje tveganj kot tudi nadzor nad mejo sprejemljivega tveganja,
  • procesi, politike in infrastruktura za izboljšanje dela uprave,
  • jasne smernice strateškega razvoja,
  • izboljšanje komunikacije z glavnimi deležniki in vodstvom,
  • vzpostavitev boljše funkcije notranje revizije z jasno strukturo, procesi in infrastrukturo, ki bo omogočila nastajanje dodane vrednosti,
  • vzpostavitev vseh ustreznih organov in postopkov, ki so nujni za zagotovitev skladnosti z zakoni in predpisi (notranjimi in zunanjimi),
  • poudarili bomo pomembnost ocenjevanja dela nadzornih svetov skupaj z nasveti o tem, kako izboljšati sistem samoocenjevanja.

 

Izobraževanje je primerno za:

  • vodstvene kadre,
  • člane NS in revizijskih komisij.

 

Način izvedbe: klasično predavanje

 

Predavatelja: dr. Yuri Sidorovich, predsednik uprave, Deloitte, d. o. o., in Katarina Kadunc, višja revizijska managerka, Deloitte revizija d. o. o.

 

Dr. Yuri Sidorovich je odgovorni partner za revizijo in upravljanje s tveganji za jadransko regijo (Slovenija, Hrvaška, Bosna in Hercegovina) ter odgovorni partner Deloitta v Sloveniji. Pridobil je naziv pooblaščenega revizorja pri Slovenskem inštitutu za revizijo, pooblaščenega javnega revizorja (CPA) v ZDA, preizkušenega notranjega revizorja (CIA) in pooblaščenega forenzičnega preiskovalca (CFE). Za seboj ima več kot dvajset let strokovnih izkušenj, ki jih je pridobil v ZDA, Sloveniji ter v več drugih evropskih državah. Med njegove ključne kvalifikacije sodi vodenje projektov dajanja zagotovil, forenzičnih preiskav ter svetovanja na področju računovodstva in korporativnega upravljanja. Yuri je član nadzornega sveta in predsednik revizijske komisije družbe Deloitte Central Europe. Je tudi član Mednarodnega združenja preiskovalcev prevar, Mednarodnega inštituta notranjih revizorjev ter Ameriškega združenja pooblaščenih javnih revizorjev. Pridobil je doktorski naziv iz ekonomije, naziv MBA s področja financ in bančništva ter diplomo ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) iz mednarodnega finančnega poročanja.

 

Katarina Kadunc, ACCA, je revizijska višja managerka v slovenski pisarni družbe Deloitte v Ljubljani. Družbi Deloitte se je pridružila leta 2003, zaradi svojega predhodnega znanja in izkušenj pa je v podjetju hitro napredovala. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani (smer finance, računovodstvo in revizija) zaključila izobraževanje na Slovenskem inštitutu za revizijo ter pridobila naziv pooblaščene revizorke. V letu 2009 je pridobila licenco združenja ACCA, v letu 2014 pa naziv preizkušene notranje revizorke pri Slovenskem inštitutu za revizijo.

Katarina vodi revizijske ekipe za stranke finančnega sektorja. Njene pomembne stranke so Banka Slovenije, Skupina Nova KBM, Unicredit banka Slovenija, Gorenjska banka, Banka Sparkasse, Raiffeisen banka, Deželna banka Slovenije. Sodelovala oz. vodila je ekipe svetovalcev pri pregledih kreditnega portfelja slovenskih bank. Prav tako je vodja Centra odličnosti za korporativno upravljanje v okviru Deloitte Adriatic in aktivna predavateljica. Na temo korporativnega upravljanja predava v okviru Deloitte Akademije, odgovorna pa je tudi za vodenje projektov presoje kakovosti notranjerevizijskih funkcij ter ocene delovanja nadzornih svetov. Med njene ključne stranke sodijo Skupina Nova KBM, Deželna banka Slovenije, Poštna banka Slovenije, Skupina Gorenje, Skupina Petrol, Vzajemna, d. v. z., ter Mercator,  d. d. Tekoče govori angleško in hrvaško, ima pa tudi delovno znanje nemščine in italijanščine.

 

Izobraževalno srečanje je brezplačno in poteka v organizaciji Slovenskega državnega holdinga.

 

Prosimo, da zaradi lažje organizacije izobraževanja, vašo udeležbo potrdite preko zgornje prijavnice najkasneje do 25. maja 2016.

 

Veselimo se srečanja z vami in vas lepo pozdravljamo.

Nazaj na vsa izobraževanja